Överraskning!


Jaha, nu är det redan torsdag. Dagarna bara susar förbi.
I söndags så var det som sagt dags att åka till Västerås. Vi kom iväg hyffsat tidigt och hela resan gick bra :)
Vi hade dock lite problem med att hitta till stugan vi hade hyrt men det var för att hon vi skulle hyra stugan av sa fel.
Som tur var hittade jag och pappa en karta över Västerås och det löste sig ganska snabbt :)
Stugan var jättemysig med endast 10 minuters gångavstånd in till stan, så det var perfekt!
Så vad har hänt under dagarna i västerås? vi har såklart spenderat tid med Linda, varit på stan, ätit god mat, firat pappa, spelat bowling och haft det allmänt trevligt.
Det var riktigt skönt att komma iväg.
Pappa fyllde 50 år i tisdags, det firade vi med mat, bowling och öl. Riktigt gutt, även om jag inte var så bra på bowlingen haha. Presenten hade pappa redan fått, det var en najs grill som han blev jätteglad över :)
Igår var det dags att åka hem. Eller ja, jag skulle ju egentligen ha stannat kvar hos syster, men eftersom hon ville följa med ner för att överraska en person så blev det ändrade planer.
Istället så fick sig mamma, Micke och Wilma sig en rejäl överraskning när vi stod utanför huset. Wilmas min när hon öppnar dörren och ser sina två storasystrar stå där alltså, haha. Det var riktigt roligt!
Så imorgon blir det Västerås igen, denna gången behöver jag ju inte packa eftersom allt redan är packat i stort sett, så det är skönt!
Jag åker lite överallt nu känner jag :P
Från Kalmar till Västerås, från Västerås till Oskarshamn, från Oskarshamn till Västerås, från Västerås till Oskarshamn, och sen någongång nästa vecka lär det bli att jag åker hem till Kalmar igen.

Jag deklarerade igår, äntligen. Jag vill ha mina pengar nu, men det får jag ju tyvärr inte. Men det blir gutt när dom kommer in på kontot! Då blir det shopping vill jag lova! :)

Jag känner att det börjar bli dags för att hoppa i säng nu, skulle behöva sova ett par timmar innan det är dags att gå upp igen. Ska bära upp lilla snuttan också, hon sover ju såklart med mig och Linda nu när vi är hemma :)
Hon har en lös tand till förresten, haha, här går det undan! :P

Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0