Respektlöst!


Eftersom det inte alls var så fint väder igår så spenderade jag några timmar framför datorn.
Jag kom in på någons bilddagbok, där personen hade lagt upp en bild på Engla, under bilden så stod det ett skämt om henne. Och jag kan inte förstå hur man kan tycka det är roligt? Hur man ens kan le åt det? Det var massa kommentarer, de flesta verkade tycka att skämtet var otroligt roligt och passade på att lägga in ytterligare ett skämt om Engla. Det var även någon som la in ett skämt om äckelgubben Fri...
Jag bara satt där som ett stort frågetecken, jag tycker det är helt obegripligt och jag blir rent ut sagt förbannad när jag ser detta.
Det var även en annan som hade kommenterat och frågat hur han kunde tycka att det var roligt och han svarade med att skriva att han tycker om råa skämt. Jovisst, alla har ju sin humor men jag menar, det måste ju finnas en gräns? "jag gillar råa skämt". Jag klassar inte ens det där som ett skämt, men rått det är det fan. Hemskt är det också. egentligen vill jag nog inte veta var er gräns går, ni som tycker sånnahär "skämt" är roliga. Det är nog bäst att inte veta. Jag förstår er bara inte. Fy fan.
Jag blir riktigt förbannad när jag ser sånthär. Det är fan ingenting att skämta om.


Usch, det är lika tråkigt väder idag som det var igår, man tappar sugen för allting, rastlös blir man. Jojomensan.
Idag kommer min kära vän Dessan hem och det ska bli så roligt att äntligen få träffa henne!
Tänk att vi inte har setts sen nyårsafton, och förut syntes vi nästan varje dag. Det känns helt sjukt.
Men det ska bli så underbart! Jag saknar henne verkligen.
Får se när hon har tid för mig bara :) Men det ska nog lösa sig på något sätt :)

Imorgon är det fredag och jag hoppas på utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0