Sol!


Vilken underbar dag! Idag kan jag sola och njuta av det extremt fina vädret. Vad glad jag blir :) Det ska bli riktigt gutt.

Igår var det ju faktiskt varmt och skönt, så jag, Celie och Nicole bestämde oss för att åka till Skälby och äta lite gott.
en mycket trevlig picknick måste jag ju säga :) Haha!
Senare på dagen ringde Lollo så jag gick dit bort en stund, det var ett tag sen man såg den damen, det var trevligt att ses igen :)
Vi åkte sen vidare in mot stan där man höll på att fira Viktor, så vi satt där ett tag innan det var dags att köra Lollo till Mörbylånga. Fy farao vilken jäkla håla. usch och fy! Jag satt på helspänn då jag var livrädd att det skulle komma ett rådjur eller liknande upp från skogarna. Som tur var, var det enda jag såg massvis med harar. Jag vet inte hur många men det kryllade av dom. En hare hoppade fram framför min bil och flyttade inte på sig utan jag fick ligga sakta och köra bakom honom medan han ivrigt hoppade vidare framför bilen. Jag försökte få bort honom men icke sa nicke, tillslut, äntligen, så hoppade han in i skogen igen.
Haha ja, det var den resan det :P

Jag förstår inte, jag har börjat få sån extrem huvudvärk. Okej någongång ibland men jag får det ofta. Det började förra veckan, då hade jag verkligen sjukt ont 3 dagar i rad. Igår hade jag exakt likadant. Vad fan är det här? Om jag får det några gånger till så ringer jag doktorn, för det är banne mig inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0