Soliga, underbara helg!


Hemfärden till Kalmar blev av i torsdags istället.
De första 3,5 timmarna hemma i kalmar spenderade jag hos farmor och farfar :)
Mycket trevligt. Fint väder var det också :)
I fredags var det också riktigt fint väder och då passade jag på att sola för första gången iår :) Riktigt härligt var det. Och färg fick jag också :)
Fredagskvällen var lugn, var rätt trött efter dagen så det var skönt att komma i säng tidigt, dessutom så ville jag komma upp rätt tidigt igår ihopp om att det skulle bli en lika fin och solig dag som det var i fredags.
Vilket det också blev! Så himla underbart, låg och solade bra länge, sen såg jag hur jag röd jag började bli så jag bestämde mig för att det fick räcka för dagen.
Efter det var det dags för träning, himla skönt!
Hämtade upp Celie från jobbet och hon följde med mig hem, jag käkade och gjorde mig iordning inför kvällens fest.
Vi drog vidare till Celie sen var det dags att åka.
Jag var även igår väldigt trött så jag stannade inte alls länge. Dessutom hade jag solfrossa :P Haha!
Så igårkväll la jag mig också tidigt. Det är rätt skönt då man vill upp så tidigt som möjligt och ta vara på det härliga vårvädret :)
Idag var det tyvärr inte lika fint som det var i fredags och igår så jag bestämde mig för att skippa solningen idag. Istället så städade jag på altanen medans pappa tvättade bilarna :) gutt!
Efter det var det dags för maxi med pappa, farmor & farfar :) blev även en fika hemma hos dom med innan det var dags att åka hem och starta grillen, gud så gott! Och min tzatziki också <3 Den har jag saknat!

Nu sitter jag med en härlig kopp kaffe och kollar på parlamentet. så bra :)
Blir nog en tidig kväll ikväll också, förhoppningsvis blir det en kanondag imorgon!

Robert Gustavsson, fy fan så klockren den mannen är! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0