Trött


Igår kom vi hem efter en helg i Västerås. Hemresan gick bra förutom att magen var tom och vägen var jag en aning le på efter att ha åkt samma väg 4 gånger inom loppet av en vecka. Okej om det hade varit en kortare sträcka, men nu är det ju runt 4 timmar i en bil. Samma saker, samma väg.
Det var fler som hade tröttnat på att sitta i bilen vill jag lova. Wilma fick den underbara ideén om att Oskarshamnskylten skulle flyttas dit vi befann oss så att vi skulle vara framme snabbare. Tyvärr funkar det ju inte så, men vi var ju faktiskt inte alls långt ifrån Oskarshamn när hon sa det. Hon är för underbar den tjejen :)

Idag är jag trött. Riktigt trött. Jag har bestämt mig för att jag ska gå och lägga mig nu. Ska ta med mig Wilmis också eftersom hon ville sova hos mig inatt också :) Det får hon så gärna!
Blir eventuellt ytterligare en liten resa till helgen. Inte helt klart än men det lutar ju åt det hållet iallafall. Känns som att jag inte har varit hemma på jättelänge?
Nåja, så länge har jag ju faktiskt inte varit borta, även om det känns så för min del, men det är ju bara en vecka.

Jag hoppas att allt löser sig. Jag vet vad jag vill och jag vill det verkligen.
Jag är helt säker.
Men turen brukar ju inte vara vid min sida, men kanske, bara för denna gången?
Jag hoppas det. Jag hoppas verkligen!
Någongång måste det ju faktiskt vända, ellerhur?

Sov så gott nu!
Puss & godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0