Underbara älskade!


I torsdags kom som sagt Dessan hem, inte trodde jag att vi skulle ses redan då men det gjorde vi :)
Det var så härligt att se henne igen, det fanns mycket att prata om vill jag lova.
Det blev en hel del skrattattacker också, men så brukar det ju vara när vi umgås :)
Så det var verkligen jätte, jättekul att äntligen få spendera tid med denna underbara tjej igen. Hon har verkligen varit saknad. <3
Igår blev det en lugn dag och även en lugn kväll. Jag hade ju hoppats på utgång men det blev inte så. Istället var jag hemma med pappa och jag blev riktigt glad när jag såg att "underbara älskade" skulle gå på tv:n. Den filmen har jag länge velat se men det har liksom aldrig blivit av.
Men nu så har jag äntligen fått se den och jag tyckte verkligen om filmen. Den var sorglig men samtidigt lite smårolig på vissa ställen. Helt klart värd att se enligt min mening :)

Idag har det varit fullt upp. Eftersom vi drar till västerås imorgon (jag, pappa och Jimmy) så kommer vi inte att vara hemma på hans födelsedag så vi bestämde att farmor och farfar skulle komma och så skulle vi småfira lite idag istället.
Det bjöds på smörgåstårta (som jag själv har gjort) och kaffe med tårta. Riktigt trevligt var det.
Nu känner jag mig en aning småtrött men jag ska försöka pigga upp mig, Dessan ska snart komma till mig så det är dags för mig att börja göra mig iordning. Ja, det är eventuellt fest ikväll, eller det är fest ikväll rättaresagt. Fast vi har inte riktigt bestämt oss än för hur vi ska göra. Vi ska iallafall dit en stund, sen får vi se vart kvällen tar oss.
Jag känner att jag borde börja packa lite, vi åker tidigt imorgon så det vore inte så dumt att ha det mesta packat redan ikväll. Jag har fått frågan om att vara kvar hos syster tills nästa söndag och det låter lockande, det skulle vara jättekul :)
Mamma och dom kommer upp på fredag så det blir ju inga problem med hemfärden isåfall.
Men jag lär väl, som vanligt, packa ner onödigt mycket kläder så jag kan ju lika gärna bestämma mig när vi väl är där.
Nehe, dags att ta tag i sitt liv! Hoppas ni får en trevlig lördag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0