Äckliga låt!


Ännu en solig och skön dag har passerat. Det är så grymt härligt när solen är framme och värmer, man blir så glad och så pigg!
Har varit ute och solat idag, det är ungefär det jag gör om dagarna, eller ah, iallafall fram till 1-2 på eftermiddagarna. Sen blir det träning och dusch.
Har även ätit frukost ute på altanen både igår och idag, det smakar så mycket bättre när man sitter ute i solen och äter. Helt fantastiskt.
Allsvenskan har nu även börjat och igår spelade Kalmar sin första match för iår. Jag hade lite ångest för att jag inte följde med pappa och Jimmy till Pipes för att se matchen men jag satt hemma och lyssnade på radion istället, fast det är inte alls lika roligt. Så allsvenskan får man också se som ett vårtecken :) Härligt!

Wilmis tappade sin första tand förra veckan, typiskt att hon skulle tappa den när jag precis hade åkt hem. Men men, hon berättade för mig att tandfen hade varit där över natten :) Hela den här grejen från att tanden var lös tills hon tappade den tyckte hon var jättespännande :)

Just nu sitter jag bara här och är sjukt rastlös, jag funderar på att gå ut och gå medans solen fortfarande är framme. Ska bara se om jag kan få med mig Lollo också, alltid trevligare med sällskap :)
Jag har fått Caroline af Ugglas äckliga låt "Snälla snälla" på huvudet och den vill inte försvinna. Jag blir så förbannad. Alltså ibland kan det ju hjälpa om man sjunger på en annan låt, men jag har verkligen försökt, med flera olika, men i slutändan så är det den där dumma låten som är kvar. bah! Hjälp mig! Jag står inte ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0