Ännu mer kärlek!

Först och främst får jag väl berätta vad som egentligen hände i söndagskväll.
Jag och Dessan satt  och snackade och helt plötsligt får jag en extrem smärta i bröstet.
Efter 4 timmar ringer jag till sjukvårdsupplysningen som säger att jag ska undersökas.
Dessan är så snäll och skjutsar in mig till Kalmarjouren där om tar EKG och kollar lite på mig.
Det visar sig att jag har fått muskelinflammation i bröstet. Jag käkar smärtstillande nu, som tur är, för den smärtan var inte nådig alltså!
Jag förstår inte varför jag alltid har sån otur. Jag fattar verkligen inte det.
Förhoppningsvis så är det bra snart. Det skulle inte vara helt fel..

Jag sitter och lyssnar på en ny takida låt. Den är på repeat hela tiden.
"The Things We Owe" heter den och är en helt underbar låt! Jag är redan kär! <3
Snart är det den andra september. Då släpps deras nya album. Ska bli riktigt härligt att få lyssna igenom en helt ny cd!
Jag vet inte om jag har skrivit det innan, men förr förra veckan så förhandsbokade jag deras nya album och de 300 första som gjorde det skulle få skivan signerad! Och jag bara hoppas så in i bomben att en av dom 300 är jag!
Då skulle jag ju bli riktigt överlycklig!
Ni bara MÅSTE lyssna på deras nya låt:
http://www.youtube.com/watch?v=lY-1CKR48dc
Mm.. så mycket kärlek!

Idag har jag lite att göra känner jag.
Var hos optikern igår och fick låna hem massa bågar vilket ledde till en roadtrip till Oskarshamn med Dessan.
Var osäker själv men nu vet jag :) Så jag ska in till optikern och lämna tillbaka bågarna och säga vilka jag bestämde mig för :)
Ska börja packa. Imorgon drar jag och brudarna till Göteborg för att spendera hela dagen på liseberg! Ska bli riktigt jäkla skoj!
Tänkte hälsa på farmor & farfar också :) Sen ska jag eventuellt köpa en ny dator, ÄNTLIGEN!
Tyvärr blir det ingen vit, vilket jag verkligen ville ha! Har hittat mig en annan snygging ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0