Bah!

Satan i gatan. Det var riktigt längesen det blev en uppdatering här!
Uscha..
Men en stor anledning till min frånvaro är att vårt internet slutade fungera för ett par veckor sen då vi hade det extremt fina åskvädret! Så kan det gå. Men nu har jag internet igen, gött!

Jaha, vart ska jag börja?
Den 25:e Juli var jag i Borgholm och såg favoritpojkarna för femte gången!
Riktigt grymt var det, tyckte dock att spelningen kunde hållt på bra mycket längre.
Förresten så har musikvideon till takidas nya låt "as you die" kommit, riktigt bra ;)
Förra tisdagen gjorde jag min tredje tatuering, i nacken fick den placeras. Tänkte lägga upp bild lite senare.
I lördags hade jag 20års fest iochmed att jag fyllde år i söndags! Mycket trevlig kväll!
Det är väl inga big news jag har att komma med direkt.
Jobbar min näst sista vecka på jobbet nu, sen blir det två veckors semester innan skolan börjar!
Ska bli otroligt skönt med lite ledighet :) Det behövs.
Annars rullar väl allting på som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0