En Fredag.

Då är det snart dags att ta tag i dagen. Har endel grejer att fixa idag så det är bäst att sätta igång så fort som möjligt.
Det är fredag, IGEN, och jag hoppas på en riktigt bra sådan!
Vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda, det skulle vara riktigt kul med en utgång! annars så blir det nog en lugn, mysig hemmakväll. Fredagsmys :)

Igår trotsade jag min häl och var ute och sprang några kilometer. Fasen vad härligt det var!
Och det gick faktiskt hyffsat bra men hälen började göra lite ont fast mest i slutet. Idag känns det bra, hälen värker inte alls mycket, vilket jag var väldigt rädd över att den skulle göra. Förhoppningsvis kan jag fortsätta att springa några gånger i veckan, det vill jag verkligen!

Syster pratar om att gå en promenad, och visst jag vill, men jag måste tänka på att ta det lugnt nu i början. Men om vi har tid för en promenad senare så hänkar jag nog på ;) Det är alltid härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0