Visst fan, det är onsdag!

Kom på för knappt en timme sen att det är onsdag idag. Fan vad man glömmer bort dagarna nu när man är ledig!
Men jag har haft en bra start på min semester med rätt mycket sol ändå :)
Ikväll kör jag hemåt mot Kalmar, syster ska med. Får väl se vad som händer ikväll. Man skulle ju kunna festa..
Får fundera närmre på den saken.
Idag började lilla Wilma förskolan, eller nollan som man nu säger :)
Tiden går så förbaskat fort!

Fixade lite igår inför skolan, det närmar sig och jag längtar!
Fast det lär jag väl ångra att jag sa om några månader, eller? :P
Vi får se :)

Hälen har blivit värre sen jag slutade jobba. I fredags när jag vaknade hade jag så ont att jag knappt kunde gå på den, jag kunde inte ens sätta ner hälen på golvet under dom 2 första timmarna jag var vaken. Det är förjävligt. Vilken smärta!
Men det är väl tur i oturen att det kommer nu igen, och inte när jag jobbade. Det räcker med att jag blev sjukskriven i två veckor!
Någon remiss till ortopeden har jag heller inte fått ÄN, det har gått drygt 2 månader nu, och om jag ska vara ärlig så tror jag inte att doktorn ens skickade iväg någon. Fy fan vad kasst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch så surt.. det här med hälen asså!

Vetdu, jag ska också börja blogga haha ; http://cehliy.blogspot.com/

<3

2009-08-19 @ 20:39:59
Postat av: elli

Spana in min day n night outfit!

Godkänt eller underkänt?

Check it out: itsallaboutelli.blogg.se

2009-08-19 @ 21:30:45
URL: http://itsallaboutelli.blogg.se/
Postat av: elli

Spana in min day n night outfit!

Godkänt eller underkänt?

Check it out: itsallaboutelli.blogg.se

2009-08-19 @ 21:30:47
URL: http://itsallaboutelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0