Julklappar!

Sådär, nu har jag skickat in min skrivuppgift, hoppas han rättar den fort så jag får veta om jag blir godkänd eller inte ;) haha! Fan så skönt att den är inlämnad, en sån lättnad. puuh.

Idag har jag slagit in massa julklappar :) Jag hade inte slagit in en enda för jag ville spara det så länge som möjligt. Så mysigt, lite julmusik i bakgrunden och snö utanför fönstrena :) Mmm.. <3

Ska göra mig iordning för sängen alldeles strax, upp tidigt imorgon, har föreläsning mellan 08.30-12.00, sen slutar jag för dagen ;) Härligt!

Blir nog att jag kollar på ett avsnitt av OTH med innan det är dags att sova ;)
Har kommit ganska långt nu faktiskt :P Är på säsong 4 :) <3

Nehe, sängen var det. Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0