Jullov!

Yes box, så ligger det till. Nu har jag jullov och det känns helt underbart! :D
Bortsett från att det lär bli en hel del plugg ändå, men men.

Just nu sitter jag och väntar på att bror ska komma hem så att vi kan åka till Oskarshamn, packningen är så gott som färdig.. tror jag. Brukar alltid vara något jag glömmer ;)
Men det viktigaste är julklapparna, ja, för vi ska fira julafton i Oskarshamn imorgon eftersom jag är i Kalmar på den riktiga detta året, så det ska bli heelmys! Två julaftonar är inte fel alls :) <3

Ser fram emot att få träffa alla, speciellt min storasyster som nu är hemma från Västerås, var ett bra tag sen jag såg henne (om man bortser från våra videosamtal med varandra) haha. Så det ska bli riktigt, riktigt kul. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0