Kan det inte bara vara över?

Och så var det Måndag igen och jag vill inget hellre än att denna veckan ska vara över.
Jag ser verkligen inte fram emot en vecka fullspäckat med massor av plugg, och som pricken över i:et verkar det som att jag återigen är påväg att få mig en fin förkyldning, vilket jag VERKLIGEN inte har tid med!
Var egentligen meningen att vi skulle fixat klart inför miljödebatten idag, men min hals mår verkligen inte bra. Jag klarar knappt av att svälja och jag undviker att prata så gott det går. Så det blir av imorgon istället.
Detta resulterar i att jag fortfarande är i Oskarshamn, vilket är rätt bra eftersom jag måste kolla lite grejer här som jag inte hann med i helgen :)
Jag drar mig väl hemåt imornbitti skulle jag tro.

Nu ska jag sätta igång med pluggandet en stund innan jag gör mig iordning och drar en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0