Min vanliga tur..

Och så var det tisdag igen! Dagarna bara rusar förbi, inte mycket kvar nu innan det nya året kommer.

Det blev förresten utgång på juldagen! Och jag ångrar mig inte alls :) Hade det mycket, mycket trevligt!
På annandagen skulle jag, syster och pappa åka och shoppa lite, dock kom vi inte så långt innan det skedde en liten olycka, jag fick ryggskott! Jag och pappa skulle bära in vår nya diskmaskin i garaget, när vi hade ställt ner den och vi var påväg ut så kände jag hur det stack till i ryggen, jag stannade upp en liten stund, sen försökte jag att gå igen men det gick inte alls. Hade så sjukt ont i ryggen. Den smärtan var inte nådig alltså! Så det blev ingen shopping. Spenderade istället flera timmar i soffan..
Ryggen börjar nu äntligen att bli bra! Smärtan minskar för varje dag :) Underbart skönt!

I Söndags åkte jag och syster upp till Oskarshamn igen. Kommer vara här tills på torsdag då jag åker tillbaka till Kalmar någongång under dagen :) Senare på kvällen blir det party till max! :D

Idag har jag, Linda och Wilmis bakat chokladbollar som vi ska mumsa på senare ikväll :) gott, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0