Mycket plugg, lite tid!

Rackarns, det var ett par dagar sen jag skrev. Har varit dålig med uppdateringar på sista tiden.
Ska försöka bättra mig.
Jag har pluggat järnet hela veckan, och tiden har bara retats med mig och gått ovanligt fort :P
Typiskt när man behöver den som mest.
Iallafall, jag blev godkänd på miljödebatten, känns grymt skönt! Tentan vi hade i fredags kändes inte så bra och jag är 99% säker på att jag kommer få göra om den.. fan säger jag bara. usch.
Efter tentan var det bestämt att några av oss skulle börja på skrivuppgiften som vi inte fick godkänt i, men det blev inte mycket gjort med den. Var sjukt irriterad på den där tentan och kunde inte släppa den ur mina tankar. Så jag har alltså fortfarande inte börjat. Börjar känna lite stress över den. Jag måste ta tag i den snarast så jag kan släppa den helt!

I Fredags var det dags för party. Var ett bra tag sen man var ute nu, har inte blivit alltför mycket sen jag började skolan. Men det var en rolig kväll och det var jättekul att få träffa alla! :)

Helgen har i övrigt varit lugn. Har varit skönt att inte tänka så mycket på skolan och inte haft något speciellt att plugga på.
Nu är det bara en vecka kvar sen får jag juluppehåll i några veckor, ska bli helt underbart! :)
Har inte mycket kvar nu denna vecka som kommer utan det som gäller är redovisning och två föreläsningar. Riktigt skönt!

Ikväll har jag varit i stan och fikat på Café Corner med tjejerna, mycket trevligt :) <3

Imorgon är jag egentligen "ledig" men ska träffa gruppen Hulda 08.15 för att göra allt klart inför redovisningen på tisdag ;) Men det lär inte ta så lång tid tror jag så jag borde börja med den där dumma skrivuppgiften också. snark. Jaja, bara att bita ihop och köra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0