Snow! <3

Jag kan inte hjälpa att jag ler när jag tittar ut genom fönstrena och ser att det är alldeles vitt :)
Det är inte så vanligt att vi får snö så nära inpå julafton och jag hoppas så in i bombens att snön ligger kvar nu och att det blir en vit jul :) skulle vara helt underbart!
Finns ett stort hopp om att snön kommer att stanna eftersom det fortfarande snöar :) så fint att se!
Haha, jag är helt extas när det kommer till det här med snö, men jag älskar snön och på julen är det meningen att det ska vara vitt och kallt, det hör liksom till :) Och det är verkligen inte omöjligt att snön ligger kvar nu, jag ska hålla tummarna stenhårt!

I förrgår när jag var hemma hos farmor och farfar slog det mig verkligen. Det är julafton nästa vecka. Visst, tiden går ruskigt snabbt men jag fick ångest när jag verkligen insåg att snart är julen över, den som knappt har börjat. Jag är en av dom som verkligen älskar julen, och då menar jag, verkligen älskar! Det är en underbar och mysig tid på året :) <3 I love it!

Vi hade redovisning igår, så nu är det också avklarat :) förbaskat skönt! :)
Efter redovisningen åkte jag hem tills det var dags att dra sig till bibblan, där jag mötte upp Jennie!
Vi satt i bibblan från klockan 2 till halv 7 och kämpade med våra skrivuppgifter, vi bad även en tjej läsa våra och hon gick igenom om det var något som skulle ändras o.s.v.
Vid halv 7 begav jag mig hemåt med ett stort leende på läpparna, det kändes så otroligt skönt att ha tagit tag i skrivuppgiften och det var inte alls mycket jag skulle rätta till. Fy vilken lättnad! Sjukt härligt :)
Så jag ska pilla med småfelen idag och sen skicka in den till han som rättade min andra, förhoppningsvis ger han mig godkänt denna gången! Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0