Trött som bara den!

Idag har jag inte varit pigg alls, jag är hur trött som helst och en hel dag på stan gjorde det inte bättre precis :P
Yoanna hänkade på så det var riktigt trevligt, vi avslutade med mat på donken :)
Har fått ytterligare tre julklappar inhandlade :) Nu börjar det verkligen gå framåt! Det gillar jag :)

Betalade mina räkningar för en stund sen, skönt att dom är gjorda nu!
Jäkla studentlitteratur till att vara dyr! Nästan 1000 spänn bara där. Som tur är så har jag inte så många räkningar att betala :)

Jag har köpt mig själv en chokladkalender idag, det är faktiskt ett måste :)
Lite julmys sådär. <3

Snart dags att göra sig iordning för sängen. Upp tidigt imorgon. Två föreläsningar står på schemat!

Natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0