Underbara mornar!

I Fredags klockan 10 tog jag helg, superskönt :)
Hade en hel del ärenden att fixa så jag åkte runt lite överallt, fick ytterligare 3 julklappar köpta :)
Har bara någon mer kvar till pappa och sen till farmor och farfar, efter det är alla julklappar köpta, härligt!
Har inte slagit in någon än, tycker det är så mysigt och roligt att slå in så jag vill spara det så länge det går :)
Efter allt farande hit och dit åkte jag hem och packade och satte mig sen i bilen och åkte till Oskarshamn.
Kul att träffa alla igen, och Wilma blev jätteglad när jag och mamma kom och hämtade henne från förskolan, fick massvis med pussar och kramar. Hon är för söt hon :)
Senare på kvällen satt vi och pratade om tomten.
Jag till Wilma: "Hur gammal tror du tomten är?"
Wilma: "45!"
Haha, snuttis. <3

Igår vaknade jag av att Wilma låg och höll om mig och gav mig en puss på näsan, likadant var det idag :) Underbart sätt att vakna på. Vi låg och mös ett tag innan vi bestämde oss för att gå upp. <3

Idag fyller lillebror 18 år :) <3
Lär väl se han på puben när man är ute haha ;)
Han fick iallafall en mobil utav mig och pappa som jag hoppas han är nöjd med :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på julmusik och njuta :)
Andra advent idag. Myys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0