Yr i bollen!

Fy farao säger jag bara.
Jag vet inte hur många timmar jag har spenderat på plugg idag. Alldeles för mycket skulle jag tro.
Och det känns som att jag inte har blivit mycket vettigare kring ämnet. Hrm.. Eller så är det bara för att allt just nu snurrar i huvudet på mig!
Plugg och feber/förkyldning är inte någon värst bra kombination, men vad gör man?
Har känt mig som en zombie idag. Helt jäkla slut och inte mått alls bra.
Halsen mår inte lika dåligt som den gjorde igår men det känns som att jag kommer att bli hes vilken minut som helt. Mindre roligt.

Jag var i Kalmar runt 12 idag, åkte direkt in till skolan för att träffa Alice :)
Efter mycket om och men, skratt och prat så fick vi till det rätt bra, en början iallafall ;)
Ska fortsätta imorgon. Bli klara också för den delen. Så det blir att plugga järnet hela dagen. På kloning av djur och om ekologi och miljö, det sistnämnda låter otroligt intressant va? ne fy bövelen!
Nåväl, jag hoppas iallafall starkt på att jag klarar tentan så jag får den ur världen.
Ska bli så skönt på fredag eftermiddag då miljödebatten är avklarad och tentan är gjord (om det känns bra såklart). Då kan man andas ut lite och släppa allt över helgen. Mmm, vad jag längtar!

Kanske borde tänka på att försöka sova några timmar?
Ska ju faktiskt upp tidigt imorgon och vara duktig heela dagen.
Vad jag känner nu så finner jag ingen ro till att sova. Men jag får väl göra ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0