Aj, aj, aj


Jag sitter och funderar på hur längesen det var jag trillade ner för trappan senast. Det måste ha varit när jag var liten.
Men idag så hände det, jag trillade. i trappan.
jag har ingen aning om hur det kunde hända för jag gick verkligen hur lugnt som helst. sen bara poff, så sitter jag nedanför trappan på golvet och bara känner hur smärtan stiger. det gjorde verkligen hur ont som helst.
blåmärket har börjat växa fram, men det lär ju vara minst dubbelt så stort imorgon.
Jag känner mig lite halvt förlamad då jag inte ens kan sitta normalt. frågan är ju hur fan jag ska kunna sova inatt.. kommer ju få ligga stel som en jävla pinne på ena sidan. Wilmis ska ju sova hos mig inatt med, men det får bli så att hon får ligga ytterst, annars kommer hon säkert råka sparka till mig flera gånger i sömnen. och det, det klarar jag inte av.
Det är precis vid svanskotan, på vänster sida. så jag går runt och haltar för att det inte ska göra alltför ont. jag är verkligen hur öm som helst och kan inte ens röra vid det.
Hur ska jag kunna träna min häl? det är ju vänster häl som jag ska träna, typiskt. Men jag antar att det bara är att bita ihop.
Jag lyckades iallafall träna idag, trillade precis innan jag skulle träna så smärtan hade väl inte kommit helt då..
Hoppas smärtan har lagt sig lite tills imorgon så jag är kapabel till att träna.

Idag har jag och Wilma bakat chokladbollar :) det var riktigt gott.
Det är inte ofta man gör det nuförtiden. Men det kanske är lika bra det?

I lördags var det ju som sagt party. Det var riktigt kul faktiskt!
Ett minus var ju det extremt kalla och blåsiga vädret. Lokalen var också kall, men vi som dansade fick upp temperaturen bra :) Jag frös iallafall inte sen.

Om man ska ta och försöka träna hälen nu och sen se om man förhoppningsvis kan sova trots smärtan.
Jag hoppas det funkar och jag hoppas verkligen att jag inte har såhär ont imorgon!

Puss & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

den där trappan är livsfarlig. jag trillade ju senast jag var hemma. puss wilma från mig<3

2009-02-03 @ 09:54:51
URL: http://sotmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0