Återigen vitt..


Idag vaknade jag med en konstig huvudvärk. Verkligen inte roligt alls.
Och när jag tittade ut, ja då får jag se att det snöar. Jag vill inte ha mer snö nu, jag vill ha sol och vår!
Jag är trött på det här ständigt kalla vädret och snön som kommer och försvinner hela tiden..

Vilken dröm jag hade inatt, en underbar dröm!
Det var så att Takida skulle spela på ett ställe. Stället var väldigt likt The Rock i Kalmar, fast mycket fräschare. Iallafall, när takida hade spelat så var det en tjej som gick runt och frågade personer vad dom tyckte om takida. självklart blev jag frågad och jag stod där, jätteglad och förklarade hur mycket deras låtar och musik betyder för mig och hur mycket jag vekligen älskar dom.
Efter talet så kommer en från takida fram till mig, Mattias Larsson om jag inte minns fel, och kramar om mig och säger att det var väldigt fint det jag hade sagt, resten av takida kommer fram till mig och jag får en stor kram av allihopa. Jag fick deras autografer och så tog vi ett kort tillsammans, alla i takida och så jag.
Men man vaknar ju alltid när det är som bäst, ellerhur? man vaknar och inser att det bara var en dröm.
Då blir man besviken, vissa drömmar blir man ju glad av att vakna ifrån, men när det gäller sånna speciella saker, bra saker, då vill man inte vakna.

Det är snart dags att aktivera sig lite känner jag.
Blir träning och dusch snart, sen ska jag väl packa, vet inte riktigt när jag åker hem idag men det är lika bra att packa så slipper jag det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0