Colaberoendet är över!


fasen vilken dålig uppdatering. jag känner mig bara så tom i huvudet när jag väl ska skriva så det blir liksom aldrig av.
Egentligen har jag massvis att skriva men jag vet inte om jag ska skriva alltför mycket än.
samtidigt så vill jag så gärna skriva ner och berätta det jag har kommit fram till.
Jag kan ju säga såhär att min arbetslöshet har hjälpt mig på något sätt. Man får massa tid att tänka på saker och ting.
Jag tror jag behövde det här, det var meningen att jag skulle vara arbetslös och få tänka igenom allt.
Det känns jättebra nu och det är jag väldigt glad över.
dock så tycker jag att det är hög tid att jag får ett jobb. jag kan inte gå såhär längre nu. man söker och söker men ingenting händer. sen är det ju inte överflödigt med lediga jobb i kalmar och speciellt inte nu under dessa "svåra tider".
Så ja, vad ska man göra? Bara att fortsätta söka och hoppas.


Mitt colaberoende är återigen över. Mycket, mycket bra!
Jag har varit där alldeles för många gånger och förhoppningsvis är det över nu.
Jag har ersatt colan med bonaqua och loka, helst bonaqua päron eller loka skogsbär (den nya smaken, underbart god!).
Så jag hoppas att jag kan hålla mig till det här, jag är själv förvånad över varför jag aldrig har druckit så värst mycket av dessa drycker, det är ju hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0