För några sekunder trodde jag allt hade löst sig


Var det nödvändigt att det snöade igår? nej, verkligen inte.
All snö är borta, vilket är skönt, hoppas att den inte kommer tillbaka.

Det blev ingen sjugymnastik för mig idag.
Jag stannade istället kvar ytterligare en dag i Oskarshamn.
Så ikväll åker jag hem till Kalmar. lär nog bli en lugn helg med tanke på att dom flesta av mina kompisar verkar vara sjuka =/ usch, stackarna.
Vi får väl se vad jag hittar på.

Mitt uppe i min träning förut så ringer det, från omsorgsförvaltningen.
och för några sekunder trodde jag att allt hade löst sig. att jag eventuellt skulle få ett jobb.
men nej, så var självklart inte fallet.
Hon undrade mest om jag hade tänkt att söka sommarjobb där i år igen.
Jag sa att jag gärna skulle jobba där i sommar men att jag inte vill söka än. för jag vet ju inte om jag har fått jobb tills dess eller inte. men det hoppas jag ju verkligen!
Hon förstod mig, och sa att det inte är garanterat att jag får ett jobb där i sommar om jag söker, men hon sa vad jag skulle skriva om jag ansökte och så.
Det var lite roligt, hon frågade om jag sprang, eftersom jag nog flåsade en aning när vi pratade. men jag sa som det var, att jag tränade. haha.


Nu ska jag äta glass med chokladsås och kolla på Madicken med lilla Wilma.
Idag är det återigen fredag, underbara fredag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0