Kroppkakor


Det gick jättebra hos sjukgymnasten igår, fick massa beröm :)
Nästa gång jag ska dit blir det den sista gången, iallafall innan jag ska till ortopeden, så vi får väl se hur dom ska göra med min knöl. Men det kan vara sista gången nästa gång, då ska jag bland annat få fylla i en blankett som handlar om min häl, det gjorde jag även när jag började på sjukgymnasten så vi ska jämföra nu och då. det ska bli otroligt intressant, jag ser verkligen fram emot det :)
Vi la på ytterligare 2 kg på min träning, så nu har jag 6 extrakilo på mig varje gång jag tränar hälen. Ska dit i början på mars så det är bara att träna på!

I onsdags skulle pappa äta lite kroppkakor på kvällen, han frågade om jag vill ha men jag vet ju själv att jag inte gillar det. När jag var liten älskade jag farmors kroppkakor, de var dom bästa som fanns!
Men jag tänkte ge det ett försök. blää, fy, det var absolut inget för mig! Jag försökte få i mig hela men det gick inte, jag slutade innan jag ens hade fått i mig halva. Så nu vet jag säkert att jag inte tycker om kroppkakor! Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag skulle gilla farmors kroppkakor heller längre, fan vad jag har blivit kräsen..

Igår skottade jag snö! Massvis med snö, det är en jäkla bra träning för kroppen när man skottar. Det var skönt med och så kände jag mig duktig :) Efter det tränade jag och på kvällen blev det promenad :)
så igår var det en bra dag!

Idag har jag gått upp extra tidigt, för Jimmy och jag ska åka tidigare till oskarshamn :) eftersom han inte har praktik idag så är det ju lika bra att passa på. Det mesta har jag redan packat, det gjorde jag igårkväll, så det är bara lite småsaker som ska i.
Fredag igen, det går så fort, men det är fredag, wihoo! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0