Leksaksaffären


Jag känner att det inte blir mycket med bloggen när jag är i oskarshamn..
jag vet inte varför riktigt. Det bara blir så.

Igår var jag och wilma på stan ett litet tag, Wilma skulle till leksaksaffären, vi var där ett bra tag.
Det var massa med saker hon ville ha, och helst skulle dom låta, men dom flesta kostade mer än vad hon hade.
"Jag vill köpa den här" fick jag höra många gånger, men tyvärr fick jag ju säga nej, du har inte pengar till den.
Tillslut blev hon nog irriterad på mig och sa "Men Malin, skärp dig nu!"
Men hon hittade sig iallafall en leksak :)
Senare på kvällen kom hon och satte sig bredvid mig i soffan och sa " Vad kul vi har haft det idag Malin"
Lilla sötnosen. <3

Idag skiner solen, så härligt!
Man blir så mycket gladare när solen är framme.

Utflykten i söndags var jätteskönt, förutom att jag fick en sån jäkla skoskav av skorna jag lånade av mamma.
Så det var inte så roligt på hemvägen.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0