Let me entertain you


I fredags blev det en mysig hemmakväll med godis. Jag och pappa kollade bland annat på Let's Dance.
Fy fan vad vissa är duktiga, Morgan är min absoluta favorit, så himla go :)

Lördagen bestod av träning och promenad.
Visste inte alls hur kvällen skulle bli. men till slut blev det utgång.
En nykter utgång för min del, jag tog bilen in till stan istället :)
Påvägen in så kommer Robbie Williams låt "Let me entertain you" på radion och jag var bara tvungen att höja, vilken låt alltså! Blev ännu mer pepp!
Det var en mycket trevlig kväll! Oh yes.

Mitt blåmärke har lagt sig något och nu kan jag äntligen få sova på rygg igen.
Tog nästan en hel vecka.. kära nån, men skönt att det är påväg bort.

Huvudvärk idag igen, detta börjar bli väldigt tröttsamt.
Jag vaknar med det och somnar med det..
Huvudvärkstabletterna funkar tydligen inte på min huvudvärk.
skit..

Jag ska snart in till stan, ska bara träna först.
Är otroligt segt, men det är bara att sätta igång!

Fint väder idag också, så himla skönt :)
Jag ler så fort jag tittar ut. Sol, sol, sol! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0