Överraskningsfest!


I förrgår var det Onsdag och dags för party!
Eftersom det var ett tag sen jag festade så var jag hur pepp som helst.
Hela dagen gick åt till att stressa tillsammans med Celie.
Det var nämligen så att Martin fyllde 20 år och vi tänkte ha en överrraskningsfest för honom.
Den blev otroligt lyckad, hela kvällen var en kanonkväll! Superskoj :)
Det var meningen att vi tjejer skulle sjunga lite karaoke på O'learys men vi hann gå därifrån innan det blev vår tur. attans!
Men men, det kommer fler chanser.

Vilket otroligt fint väder det är idag.
Blir så glad av att bara titta ut. det är nästan så att man är sugen på att sätta på sig lite vårkläder och bara vara ute. Men det är fortfarande februari, det ligger fortfarande snö kvar och temperaturen tillåter väl inte riktigt vårkläder än..
så ett tag till får man väl vänta, hoppas det inte dröjer allt förlänge bara.

Nästa vecka är det dags, sista gången hos sjukgymnasten innan jag ska till ortopeden. ska bli så himla skönt att slippa träna hälen så mycket jag har gjort nu, det känns ärligt talat som att jag har fått jättestora vader, typ elefantvader. vilket inte är så roligt, så det ska bli skönt att slippa träna dom så mycket :P
Och näst nästa vecka är det då dags för ortopeden, ska bli intressesant och se vad dom säger. Om dom säger att jag ska träna ytterligare 3-4 månader då vet jag inte vad jag gör. Blir riktigt jävla förbannad iallafall. Men det är bara att vänta och se, är bara så glad över att det här ska försvinna, efter nästan ett helt år :)

Idag är det fredag, men ingen utgång ikväll. utan det blir imorgon istället om jag har förstått allt rätt? :P
det är sånt som märks :)
Nu ska jag göra mig iordning efter träningen, sen verkar det som att jag ska hem till Celie och laga mat med henne.
Trevligt värre :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0