14/1 - 09


Idag är det mycket som står på schemat.
Fast först och främst blir det frukost, efter det träning och dusch. Sen ska jag bort till farmor & farfar :)
Det var längesen nu, och jag hade faktiskt tänkt gå bort dit idag och så ringde farfar för en stund sen och undrade om jag kunde komma. självklart kan jag det :)

Igår var jag en snabbis inne på gina, dom hade fått in nya kläder :)
Så jag köpte denna snygga klänningen:

Älskar den!

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, blir det utgång eller inte?
Det är sånt som märks senare ;) Klockan är ju trots allt bara kvart i 12.

Igår tränade jag & var ute och gick en skön promenad senare på kvällen.
Hoppas på en promenad idag med, träningen vet jag ju att den blir av.

Jobbsökandet går jäkligt dåligt. Jag är riktigt less på att vara arbetslös alltså. fy vad tråkigt det är!
Var inne på arbetsförmedlingens hemsida igår där dom hade fått in jättemycket jobb inom Kalmar län.
Fsen vad gutt tänkte jag. MM visst, ett endaste fjuttigt litet jobb i just kalmar. som restaurangbiträde!
Snälla alltså vad är det här?
Bah, jag vill flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0