Aj min nacke!


Idag är jag inte så värst pigg, sov över hos Celie & Palle inatt, skulle skjutsa Celie till stationen tidigt imorse så vi bestämde att det var lika bra att jag sov där.
Blev inte många timmars sömn, Celie och jag låg och pratade tills klockan var mellan 04.00-05.00.
Snacka om att man var trött när man väl skulle upp. Jag har fått en såndär bakiskänsla idag, jag kan få sånt då jag har sovit för lite. så jag får väl stå ut med det idag. Plus att jag har sjukt ont i min nacke, vet inte riktigt hur jag sov inatt..

Jag ska nog göra så att jag lägger mig i sängen och myser lite och kollar tv en stund, för jag har jätteont i mitt huvud. tror det beror mycket på för lite sömn, haha :P ska nog ta en tablett för min stackars nacke också. buhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0