Cola, geisha & turkisk peppar


Oh god!
Blir inte mycket uppdateringar här, blir inte mycket internet överhuvudtaget för min del.
Det är nämligen så att min älskade dator har gått sönder. Eller nej, den har inte gått sönder, men jag kan inte ladda den. Det är lite svårt att förklara, men den lilla piggen som sitter i mitten av hålet där man stoppar in laddaren har gått av och gör att jag inte kan ladda min dator..
Men min lillebror ska ta med den till sin praktikplats i slutet av veckan och förhoppningsvis så kan dom laga den :)

I Fredags var det som sagt party!
Sofie fyllde 20 & det blev en hemmafest :)
Mycket trevligt var det!
Dessvärre så var det inte lika trevligt igårnatt/morse.
Mådde verkligen skit och det fanns inget jag fick behålla.
Men tack vare mycket sömn och en macka (som jag fick behålla) så mådde jag mycket bättre senare under dagen.
Fick i mig tacos och cola sen på kvällen. Fy bubblan vad gott det var, det behövde jag verkligen! Och snacka om att jag hade vätskebrist. puh.
Kvällen spenderade jag med Celie, vi kollade på "White chicks". fortfarande lika rolig. Även om jag har sett den jättemånga gånger innan.
Det blev även en biltur för oss. Vi åkte runt och kollade på lite hus och så :)
Sen ringde jag till Lollo & co som befann sig i city och undrade om dom ville ha skjuts hem.
Så runt klockan kvart över 3 imorse var jag hemma. blev lite senare än vad jag trodde det skulle bli..

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Har varit i affären och handlat lite att mumsa på medan jag kollar på "A lot like love".
Jag minns hur mycket jag tyckte om den filmen när den var ny, jag tittade på den hur mycket som helst.
Nu var det ett bra tag sen jag såg den, men jag gillar den fortfarande lika mycket!

Ashton Kutcher, fan vad jag älskar honom! Han är så förbannat jäkla bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0