#!"@"!#


I torsdags var det Rockbjörnen, vilket jag helt hade glömt bort, tråkigt nog för jag ville se det.
Iallafall så vann ju takida priset  "Årets svenska grupp", skitglad blev jag när jag såg det :) Det förtjänar dom verkligen!
Så kul att se hur långt dom har kommit sen jag började lyssna på dom. Det är en väldigt, väldigt stor skillnad måste jag ju säga. Så det är jättekul det här :)

Jag har väldigt svårt för att skriva här idag, eller ah, hålla mig till hyffsat vårdat språk iallafall, jag får verkligen anstränga mig. Egentligen vill jag bara skriva massvis med fula ord över hela inlägget, men jag väljer att inte göra det.
Jag är förbannad idag förstår ni, det var tänkt att jag skulle skriva ut massa cv idag som jag sen skulle kunna få iväg, men skrivaren vill inte sammarbeta för 5 öre, jag vet inte hur länge jag har suttit och försökt och kämpat med att få ut lite cv:n, men nej, ingenting vill funka i min värld. allt är skit. förbannade skrivare, jag förstår verkligen inte.. bah, jag blir så trött.

dagen blev inte alls som jag hade tänkt, trodde jag skulle hinna massa idag men den där skrivaren har gjort så att jag knappt har hunnit med något. känns otroligt segt. och inga cv:n utskrivna heller. är det något som vill funka? nej jag tror inte det. fy fan vilket dåligt humör jag är på. jag vill inte veta av mig själv just nu, men jag ska snart träna och då kan jag förhoppningsvis få tänka på något annat för en stund.
Men samtidigt så vet jag ju hur envis jag är så jag kommer ju sitta och ödsla ännu mer tid på skrivaren. förhoppningsvis med bättre resultat denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0