Från vitt till grönt


Alltså man blir rätt paff när man vaknar på morgonen och kollar ut genom fönstret och ser att det är grönt istället för vitt.
Igår var det fortfarande snö ute men man märkte hur den smälte bort sen på kvällen.
Men jag trodde ändå att det skulle vara mer vitt idag när jag vaknade men snön är nästan helt väck.
Tur att solen skiner idag iallafall, inte grått och trist :)

Lillan har varit hemma hos mig hela veckan :)
Det har varit supermysigt, bara hon och jag. <3
Men idag är hon på dagis, är väldigt tyst här hemma måste jag ju säga.
Men det dröjer bara ca 2 timmar till sen är både hon och mamma hemma igen :)

Snart får jag ta och aktivera mig lite.
Måste träna, packa och duscha.
Vet inte riktigt när jag åker hem från oskarshamn idag men det är sånt som märks :)

Ikväll är det party!
Ska bli himla skoj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0