Gutt!


Idag blev det en tidig morgon.
det var dags för sjukgymnasten, där jag inte har varit på 6 veckor ungefär. Har ju haft mitt träningsprogram då jag tränar hemma.
Jag hade varit jätteduktig så jag fick massa beröm idag :) kändes skitbra!
Så nu har vi bestämt att jag ska fortsätta med min träning hemma, ska dock öka belastningen genom att ha en fyrakilosvikt på mig medans jag tränar. sen så ska vi träffas igen om 2 veckor :)
najs, najs.

Jaha då var det återigen fredag. jag vet absolut inte vad som händer idag.
jag vet inte ens vad jag är sugen på att göra.. men det får jag väl ta och fundera ut.
träning & promenad står på schemat iallafall ;)

det står helt still i mitt huvud. jag är helt lost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0