Nytt år, nya tag!



jaha då var det ett nytt år IGEN!
Det får man väl ta och säga? jag menar det känns ju inte som att det redan har gått ett år sen det var första dagen på 2008.
Tiden går alldeles för fort men jag antar att det bara är att bita ihop och försöka hänga med.

Gårdagen började inte alls bra. Fy bubblan.
Stressad till max och en pappa som ligger hemma och mår riktigt jäkla dåligt.
usch vad jag tyckte synd om honom, var han tvungen att må så dåligt en nyårsafton?
iallafall så mår han klart mycket bättre idag :) skönt.
Dagen löste sig bra bit för bit, det har jag mina underbara vänner att tacka för :)
Allt blev bra tillsist och stressen försvann.
Det var en lyckad kväll, jätterolig. förutom en liten stund då allt bara släppte. jag tror det var stressen som var en stor orsak till att detta hände. Men det löste sig, det har jag också mina vänner att tacka för :) Det var skönt med en pratstund, det behövdes.
Däremot så kändes det som om alla ville supa mig under bordet, jag vet inte varför men jag kan ju säga det att jag hade mycket dricka att välja mellan ;) ibland kom någon bara med en drink till mig och då är det är ju bara att tacka och dricka :) haha.
Men som sagt kvällen var jätterolig, jättebra på alla sätt. Spenderade den med mina älskade vänner, både nya och "gamla" :)
Fick även träffa min Dessan, och det var ett bra jävla tag sen vi sågs sist så det kunde inte bli bättre.
Tolvslaget firades inne på stortorget (traditionen sitter kvar än) tillsammans med dessan, första nyåret jag firar tillsammans med henne, faktiskt. så det var lite speciellt :)
Träffade ju även några kompisar vid stortorget, vissa var mer fulla än andra ;) Men det var trevligt att träffa dom :)
Tack alla för en jätterolig och underbar kväll! Helt klart ett bra avslut på 2008! :)

Nu börjar ett nytt år.
Och jag hoppas verkligen att 2009 blir ett jävla bra år! :D
Nytt år, nya tag! Jajamensan.

God fortsättning allesammans!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0