Oh shit


ojdå. jag ser att det är en vecka sen jag var aktiv här :P
trodde inte det var så länge, men tiden går ju snabbt.

Helgen spenderade jag i oskarshamn. lillan blev sjuk på fredagskvällen, hon hade jättemycket feber. 39,7.
Då är man bra orolig alltså.
hon somnade hos mig i soffan, jag bara kände hur hon blev varmare och hur hon skakade.
mamma och jag satt vakna till 3 på morgonen ungefär. sen gick vi och la oss.
På lördagen var hon inte pigg alls. jag tycker verkligen inte om när små barn är sjuka, då kan jag väl vara sjuk istället för dom. jag tyckte så himla synd om wilma.
Men på söndagsmorgonen när hon väckte mig så märkte jag redan att hon mådde bättre :) tack & lov för det.
Däremot blev hon förkyld, men det hör väl nästan till?

Jag har varit väldigt duktig med träning måste jag säga, har tränat varje dag nu sen jag började förra tisdagen.
och promenader har det varit gott om :) sånt gillar vi!
Otroligt härligt måste jag säga. nu gäller det ju bara att hålla igång med det här, så att jag inte lägger ner.
Jag vill ju gärna se resultat snabbt annars blir det lätt att jag struntar i det, men jag ska verkligen försöka.
promenaderna lär jag ju inte sluta med iallafall, dom älskar jag :)

Igår var det dags för utgång.
Det var en trevlig kväll även om man var lite seg :)
Idag är man bra trött, sov på 2 puffar inatt, helt okej men jag känner att jag inte riktigt fick sova så länge som jag hade behövt.
Jag känner mig grymt äcklig då jag fortfarande sitter med gårdagens smink & kläder på mig.
skulle behöva ta ut mina linser också iochmed att jag har haft i dom sen igår.
Men jag ska snart träna så det blir en go dusch efter det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0