Semestersvenskar


Igår började ett nytt program på tv 4, semestersvenskar heter det.
Där får man följa med svenskar på sina resor till Thailand.
Pappa och jag satt och kollade på det. det såg så jäkla underbart ut.
Ett jättebra läge att sända det nu då vi eventuellt ska åka till thailand i april :)
Så man blev verkligen hur sugen som helst!
Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg. tror vi alla skulle behöva det. Jag behöver det verkligen iallafall, det är en sak som är säker.
Och Thailand är ett av dom ställena dit jag alltid har velat åka, så det skulle verkligen vara toppen!


Igår blev det träning på dagen och en promenad sen på kvällen :)
Härligt!
Idag blir det nog dessvärre ingen träning, mår inte så bra idag. jag kände att det började komma redan igårkväll. suck..
Men en promenad ska jag bannemej ta iallafall :)


Livet är bra orättvist. fyfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0