Something special


Idag är det fredag, jag älskar verkligen fredagar!
Hur arbetslös jag än är så känns det ändå så härligt när fredagen kommer. Det är något alldeles speciellt med fredagar.
Idag är det egentligen en fredag då jag ska vara i oskarshamn, men det blir inte så idag. kommer inte åka upp förens på söndag. det är nämligen 20-års fest imorgon.
Jag vet att hur jag än gör så kommer jag ångra mig.
Visst det ska bli jätteroligt med fest men det skulle även vara jätteroligt att få åka till oskarshamn.
Det är så typiskt att det alltid ska hända massa grejer dom helgerna jag ska till oskarshamn. det slår fan aldrig fel.

Det blev ingen stan för mig igår heller.
Blev så mycket i slutet så jag hann inte med det.  Men idag, då ska jag fasen in!

Imorgon fyller älskade farfar år :) <3
Så det blir väl att fira han lite innan det är dags för fest :)


Frukost - Träning - Dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0