Womanizer


Alltså jag har verkligen problem med att somna på nätterna.
Vrider och vänder på mig hela tiden, tusen tankar som snurrar runt i huvudet. Ibland kan det ta flera timmar innan jag somnar.. det är sjukt jobbigt. kanske ska börja med sömntabletter?
På morgonen kan jag sova hur länge som helst, men det är det jag inte vill, jag vill komma upp i hyffsad bra tid så jag inte sover bort halva dagarna, därför känns det ännu jobbigare att jag inte kan sova på nätterna. får ta tag i det där..
Idag vaknade jag iallafall vid kvart över 10, utan att mobilen ringde. Lite mysko.
Jag ställer alltid klockan på mobilen vid halv 11, lagom tid att gå upp..

Idag känns det som jag har massa att göra, det roliga är att jag nog bara tror att det är så himla mycket.
Ska skriva en lista, för att se hur mycket det är ;)

Jag har sökt jobb idag, får se om dom hör av sig. Man skulle ju ha endel erfarenheter, men det är ju mest självklara grejer. Men jag förstår dom.. så vi får väl hoppas på det bästa :)

Jag ska nog in till stan idag, blev aldrig något sist..
Så det får nog bli det efter träningen :)

Sitter och lyssnar på gamla goa låtar med takida <3
så härligt :)

Jag är inte mycket för Britney Spears men Womanizer är en låt jag har fastnat för ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0