Besked!

Fy vad trött jag är!
Jag borde ha tagit en powernap idag, men det gjorde jag ju självklart inte. Typiskt mig.
Jag har istället spenderat ett antal timmar hos farmor & farfar bland annat :)

I tisdags fick jag efterlängtad post. Det var mina nya takida grejer som kom!
Som jag har väntat och längtat. Äntligen! <3



Igår spenderade jag kvällen tillsammans med Dessan :)
Det blev mycket snack och endel planer, hoppas så innerligt att det blir av! :)
Skulle vara så himla gutt.

Jag skrev ju om ett glädjande besked jag fick i Lördags..
Och det är så att beskedet gällde min ansökan till högskolan och jag kan väl inte säga annat än att jag kom in! :D
Känns jättebra och det ska bli riktigt kul! :)
Så till hösten börjar jag att plugga. Nice nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0