Då var det dags!

I Fredags ringde jobbet, dom ville ha reda på fall om jag skulle börja jobba på måndag eller inte.
Jag var lite osäker men sa tillslut att jag börjar jobba på måndag.
Kanske inte det bästa beslutet att ta med tanke på att foten inte är helt bra än. Men det är bara att bita ihop och köra på.
Ska bli intressant och se när jag får gå på besök hos ortopeden.. har fortfarande inte fått något brev därifrån, men det lär ju ta tid så..

I fredags var det även dags för utgång! Vet inte när jag var ute sist? Längesen var det iallafall..
Kvällen var helt okej, kan inte säga mer för jag var trött hela fredagen plus att jag ville ta det rätt lugnt med tanke på foten.
Men absolut helt okej :)

Igår var jag så slut som man bara kan bli.
Jag orkade verkligen inte göra någonting. Jag förstår inte?
Det var lite läskigt, och det "underbara" vädret vi fick framåt eftermiddagen gjorde inte saken bättre precis.
Så det blev en hel-lugn dag, måste säga att det var skönt ändå.
Gäller att vila upp sig nu när man ska börja jobba igen :)

Idag har jag inget inplanerat alls, så jag tar dagen som den kommer.
Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0