Fram och tillbaka.

Återigen en hyffsat lugn dag.
Har legat i poolen en stund idag, riktigt gutt var det!

Mina händer värker p.g.a. kryckorna, inte speciellt van vid dom.
Märkte imorse att dom inte är särskilt bra för min häl, jag går ju knappt på min fot när jag har kryckorna vilket gjorde att jag hade väldigt ont när jag vaknade idag.
Ingenting verkar vilja funka för mig?
Men jag tror det är så att min fot säger ifrån nu. Och det är väl egentligen lika bra, så att det förhoppningsvis händer något, att man kan göra något åt det. Att problemen försvinner.
Jag är orolig för hur det ska bli. Kommer jag kunna göra det jag vill?
Många frågor men för lite svar..
Väntar på att jag ska få brev från ortopeden, vill veta när jag ska dit.

Idag är det Onsdag, jag är festsugen!
Men jag får vackert stanna hemma och vila foten.
Så segt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0