Golden ticket!

Då var min takida biljett köpt och snart är det dags!
Den 25:e Juli smäller det, gud vad jag längtar! :)
Vaddå att jag kommer räkna ner dagarna?
Fan vad underbart det kommer bli :)

I Lördags fick jag ett väldigt glädjande besked som gäller min framtid :)
Mycket roligt! Känns riktigt bra :)

I Fredags blev det ingen utgång, jag var verkligen helt slut hela dagen efter mitt arbetspass.
Men däremot så var det fest i Lördags. Det var trevligt, synd bara att den inte höll på längre, men men ;)
Igår var det lite snack om att vi skulle dra till Strand men det blev inget av, och tur var väl det för jag blev riktigt trött sen..

Idag har jag varit ledig, har inte gjort speciellt mycket utan mest slappat,
riktigt gutt!
Imorgon är det dags för jobb igen, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0