Ett helt år..


Idag är det Onsdagen den 10:e Juni 2009.
Alltså exakt ett helt år sen jag tog studenten.
Var tog all tid vägen? Den bara försvann.
Jag minns den dagen som igår.
10/6-2008 är och kommer alltid vara en av dom absolut bästa dagarna i mitt liv. <3


Igår var det en stressig dag. Jobbade till halv 12 sen var det bara att stressa hem och byta kläder.
Hämtade upp Teddie & Celie och vi åkte till stan.
Lollo tog studenten igår och utsläppet började redan vid halv två så vi hann inte med mycket alls.
Som tur var så hann vi med det nödvändigaste :)
Gud vad jag rös igår när man stod där bland alla studenter.
Det väcker sånna minnen och känslor. <3

Grattis vännen! <3


Medan Teddie, Celie & jag väntade på att klockan skulle bli 5 bestämde vi oss för att sätta oss på Teddies balkong.
Det var sol, jordgubbar, vin & musik. Och trevligt sällskap förstås :)
Riktigt härligt var det!



Vilken tur med vädret studenterna hade igår, idag med för den delen.
Snacka om att man var genomblöt efter måndagens student.
Det regnade ju inte lite när man stod vid Kagg och väntade.
Fy bubblan.

Kommentarer
Postat av: celie

åh, ja längtar till ja tar studenten :D :D

2009-06-14 @ 22:10:19
URL: http://www.celiejosefinmira.devote.se
Postat av: Malin

Ja det förstår jag att du gör! :)

2009-06-16 @ 00:03:13
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0