Första Juni!


Idag är det Måndag den första Juni. Det är helt sjukt.. DEN FÖRSTA JUNI!
Var tog tiden vägen? Det är snart exakt ett år sen jag tog studenten, jag kan inte förstå det, helt ofattbart.

Idag är det iallafall min första lediga dag. Riktigt skönt! :)
Efter 7 dagars arbete är jag helt slut, så det ska bli skönt att bara få vara idag.
Förhoppningsvis umgås med några vänner, har inte träffat dom sen jag började jobba, ojdå, en hel vecka sen =/

Igår var det mors-dag. Tyvärr kunde jag inte uppvakta min älskade mamma speciellt mycket då hon, Micke och Wilma befann sig i Göteborg. Självklart så ringde jag henne. Får uppvakta henne på Fredag istället :)
Då åker jag upp dit igen och denna gången ska min bror också med :)

Jag har lite saker att ordna upp idag som bland annat gäller jobbet. Har fixat en sak redan men det är ett telefonsamtal till som jag måste göra, sen läsa igenom massa papper. Men det fixar sig lätt förhoppningsvis :)

I Lördags innan jobbet åkte pappa och jag in till stan. Med oss hem hade vi en spikmatta! :)
Har inte testat den så mycket än men det kommer, ska lägga mig på den en stund lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0