Helgen

Då var det söndag igen och midsommarhelgen är över.
Midsommarafton spenderades på Öland.
Först var jag hemma hos Dessans farmor & farfar, väldans trevligt var det :)
Efter det drog vi vidare till köpingsvik där massa kompisar höll till.
Det var otroligt segt till en början och jag funderade på att dra hem redan vid klockan tio.
Men jag ändrade mig efter ett tag och kvällen blev väldigt lyckad till slut.
Jag hade roligt och ville egentligen inte ta den där nattbussen klockan 02.00, men eftersom jag dagen efter skulle upp tidigt och ta bussen till Oskarshamn så kändes det bäst.
Runt fyra var jag hemma, det började bli ljust och fåglarna kvittrade.
Somnade direkt, efter ungefär 4 timmars sömn ringer alarmet på min mobil. Jag var så trött att jag stängde av det och somnade om. Missade den bussen till Oskarshamn som jag hade planerat att ta.
Vaknar upp någon timme senare och bestämmer mig för att hinna med nästa buss. Vilket jag också gjorde.
Midsommardagen blev rätt lugn, väldigt skönt och väldigt behövligt.

Nu har jag varit hemma några timmar. Ska snart gå och lägga mig. Arbete imorgon.
Får se hur det går. Jag har nämligen en svullen fot av någon konstig anledning.
Kan knappt gå så det känns inte så jäkla bra. Får se hur den är imorgon, som tur är så jobbar jag inte så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0