Helt slut.

Gäsp. Herregud vad jag är trött.
När jag kom hem från jobbet så somnade jag och sov nästan tre timmar.
MEN, det märks inte. Jag är fortfarande lika trött. Och tanken på att jag ska upp vid 10 i 6 imorgon också gör mig inte piggare precis.
Skönt att det bara är söndag kvar på denna veckan. Ska bli riktigt härligt när jag har jobbat färdigt imorgon.
Sen är det bara ca. 4 timmars jobb på måndag och efter det blir det shopping! Fy bubblan vad jag längtar.

Var på City Gross förut, (eller CG som jag säger) och handlade lite godis.
Så jag ska bädda ner mig i sängen nu och kolla på film.
Har bestämt mig för att kolla på P.S. I love you :)
Tror den är riktigt bra!




Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0