Inga förändringar.

Igår kom syster ner hit, var och hämtade henne vid bussen :)
Mycket kul att hon är här!
Vi passade på att ta vara på det extremt fina vädret som var igår :)
På kvällen blev det grillning sen bjöd vi ner farmor & farfar på jordgubbstårta :)
Väldans trevligt!

Fotens tillstånd är densamma som innan, inga förändringar.
Köpte ett stöd till foten igår och idag ska jag även upp till vårdcentralen och kolla om kryckor.
Det är onsdag idag och jag börjar få smått panik över hur det ska gå med foten.
På tisdag ska jag tillbaka till jobbet igen och om inte foten är bra på måndag måste jag ringa tillbaka till doktorn..


Idag ska jag njuta av solen :) Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0