Jordgubbar!


Åter en arbetsdag som är över. Slutade vid halv 12 idag, riktigt skönt måste jag säga!
Dock är vädret inte som jag vill att det ska vara men det finns inte så mycket att göra åt saken.
Slutade vid halv 12 igår också så då passade jag på att cykla direkt till farmor & farfar, och självklart så var det ju tvunget till att komma en jäkla regnskur precis när jag har slutat, så jag var rätt blöt när jag kom fram, trots den korta vägen.
Farfar hade handlat jordgubbar så jag fick smaka en hel del, riktigt gott var det!
Som jag har saknat dessa underbara jordgubbar.
Fy bubblan.

Idag ska jag ut på en liten tur med min pärla. Den får stå rätt mycket nu när jag har börjat jobba, så den måste ut och rastas :P
Ska iväg och handla presenter till min mamma och även något litet till Wilma då hon har haft namnsdag :)
Får väl se vad jag hittar för skoj ;)

Om vädret håller i sig så blir det promenad senare. Ska bli riktigt gutt!  :)
Ska även packa med så jag har det klart.

Imorgon ska jag jobba på en annan enhet och inte där jag brukar vara. Jag kommer vara nervös men det går säkert bra :) Jobbar ju inte så länge imorgon heller. Skönt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0