Måndag.


En ny vecka, vilket innebär nya tag.
Kom hem från jobbet för en halvtimme sen ungefär och otur som jag har så började det självklart att regna på hemvägen.
Hann dock inte bli så blöt, skönt det.
Känner mig en aning stressad då jag måste in till stan och handla studentpresenter och lite så.
Idag tar treorna på Kagg studenten och jag ska befinna mig där. Vid tre är utsläppet om jag inte minns helt fel.
Sitter och funderar lite på vad jag ska ha på mig, är ju inte alltför roligt väder ute.. Men det löser sig.

Idag fyller min älskade storasyster år. Ringde och grattade henne förut :)
Jag hoppas att hon får en underbar dag. <3

Nehe, nu är det full fart som gäller!
Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0